Blog o enterijeru - Vanjin kutak

 


» Kvalitet usluge i reklamacije
Kvaliteta usluge i reklamacije

Nazvao/la sam navedeni broj, ali niko se ne javlja?

U tom slučaju proverite da li ste nazvali u vreme navedeno kao otvorena linija, radnim danom 08:00 - 16:00. Ako Vam se ni u ovom terminu niko ne javlja, pokušajte sa ponovnim pozivom ili slanjem e-maila. U slučaju nezadovoljstva možete kontaktirati menadžera kompanije, posredstvom e-maila info@slikomania.rs.

 

Na moj email nije odgovoreno u roku od 48h, u čemu je problem?

U tom slučaju pokušajte nazvati našu stalno otvorenu liniju 066 / 804 0399 ili kontaktirajte menadžera kompanije putem e-maila dimitrijevic@myhomesro.sk.

 

Ukoliko nisam zadovoljan/a s Korisničkim servisom kome se mogu obratiti?

U tom slučaju molimo Vas kontaktirajte menadžera kompanije putem e-maila dimitrijevic@myhomesro.sk.

 

Kako treba da postupitm kada želim da reklamiram sliku ili neki drugi proizvod?

U tom slučaju trebate nas kontaktirati ili putem e-maila reklamacije@slikomania.rs ili putem kontaktnog formulara na stranici. Potom će Vas u roku od 48h kontaktirati službenik Korisničkog servisa, kako bi Vas uputio na daljnje korake u reklamaciji.


Ako dobijem oštećenu sliku, šta treba da radim?

Kupac je dužan proveriti da li je paket pri prevozu oštećen čak i pre nego što kurir otvori paket, pa i proveriti trenutno stanje slike. Ukoliko je slika oštećena tokom prevoza, robu trebate odmah reklamirati kod kurira. Samo tako ćemo prepoznati Vaše tvrdnje za reklamaciju slike.

 

Želite da nas ocenite?

Otvoreni smo za sve pohvale, sugestije, ali i kritike. Svoj sud možete iznijeti putem našeg FORMULARA ZADOVOLJSTVA.

 


MTQzNTVlN